>Dragoste de primăvară

> A venit primăvara anotimpul dulce pe care îl așteptam.Anotimpul care mi-a făcut multe cadouri,pe care nu mă așteptam să le primesc.Cadoul principal pe care l-am primit în acest anotimp este dragostea,pe care am reușit s-o recâștig în sufletul meu.
Anotimpul care mi-a spus că trebuie să iubesc,să-l iubesc pe el.Și uite așa soarele a revenit pe strada mea,pentru că i-am ascultat sfatul primăverii.Era sfatul de care aveam nevoie.
Primăvara mi-a șoptit că el are nevoie de mine.
Nu după mult timp mi-a demonstrat că acest simplu anotimp avea dreptate.Că el este persoana potrivită cu care o să-mi îndulcesc clipele.Am început să visez momente frumoase cu ochii deschiși.O ploaie de primăvară este posibil să vină chiar în ziua când îl v-oi întâlnii pe el.Și nu-mi va păsa dacă va ploua sau nu.Primăvara știe că o să-l strâng în brațe toată ziua și o să-l sărut,poate chiar și în ploaie.
O să îi șterg picăturile de ploaie de pe chipul lui cald și o să îi șoptesc cât de mult îl iubesc.O să fac tot posibilul să fie totul special.Sâmbătă va fi ziua în care o să mă îndrăgostesc și mai mult.
Voi coborî scările din gară într-o vijelie totală,ca să îl pot strânge mai repede în brațe.Și chiar dacă va pleca n-o să îmi pară rău că a plecat,pentru că am putut să-l văd măcar odată.
Va fi o zi plină de „te iubesc” o zi în care nu o să îi dau drumul de lângă mine nici măcar un minut.Mai este doar o zi și tot ce am scris aici o să se întâmple!
Dragostea din suflet pe care i-o port o să erupă ca un vulcan.O să-i strâng măna până în momentul în care va trebui să mă despart de el,adică până o să se urce în tren iar eu o să mă uit la tren și o să zâmbesc că mi-am îndeplinit dorința!

Te iubesc iubire!

MECENA – Joc in 2
http://embed.trilulilu.ro/audio/BeDe7/8710907fa9709e.swf

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Martie 31, 2011, in Posturi, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

