>Tot ce am

>Tu crezi că-s oarbă,dar văd tot ce faci
Și văd cum mă minți în draci
Știu că în mintea ta spui „De ce nu taci?”
Și știu că vrei binele pentru mine,da nu-mi place să te prefaci.

Ai ceva aparte,pe care l-ai schimbat,
Și n-am să uit momentele,în care amorul tău ma îmbătat.
Acum scriu poezii că prin ele pot să mă destind
Și merg înainte,că mereu m-am văzut luptând.

Poate acum am ieșit din mintea ta
Dar tu niciodată nu vei ieși din mintea mea.
Scriu poezia asta pentru mine în memoriam
Pentru că sunt un om pierdut,în sentimentele pe care le doream.

Nu am zis niciodată ce îmi doresc,sau ce vreau
Știam că acele clipe v-or fi multe,dar ele repede treceau.
Nu îmi dădeam seama,credeam că totul este doar frumos
Dar pe parcurs mi-am dat seama că trăiesc într-un mediu jegos!

Eminem – Space bound
http://embed.trilulilu.ro/audio/kimish/505c3079d350b4.swf

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on aprilie 4, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.