>Vorbesc singură…

>

Mă îndrept către un loc uitat de timp
Unde întâlnesc persoane rele,din trecutul meu neuitat.
Ele vorbesc cu mine,eu nu vorbesc cu ele
Am învățaț să le întorc spatele,că ele mi-au adus momente grele
În mintea mea sunt uitate toate persoanele,toate belelele.
Mintea mea e încărcată cu mii de gânduri..
Mii de voci mă îndeamnă la bine,
Și îmi spun să țin capul sus,că o să treacă starea asta
Dar eu nu pot să gândesc pozitiv,nu pot să mă gândesc la pierderi
Din ce în ce ele se simt tot mai mult.
Pe acest pământ există o singură persoană pe care o iubesc
Și acelei persoane nu pot să îi arăt ce simt.
Am început să mă limitez doar la prostii și certuri din vina mea
Deși eu nu vreau să se întâmple aceste lucruri
Care mi-au ruinat din nou sufletul.
Și pentru că nu am prieteni,nu am pe nimeni care să mă îndemne
La lucruri bune atunci n-am nevoie de nimeni,
Prefer să vorbesc singură.
Și să rămân cu îndrumările vocilor din capul meu

Evanescence – My Immortal
http://embed.trilulilu.ro/audio/kimish/f069e4beba13b9.swf

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Aprilie 7, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

