>Prostule

>Cum pula mea poți să-mi spui tu mie că nu te-am ajutat?
Cine pula mea te-a ridicat când ai picat?
Când am dat pumni,pt tine mi i-am luat în ficat
Acu ai uitat când pentru tine m-am sacrificat

Lasă coaie c-o să mă gândesc numai la mine
La ce dracu să îmi complic eu treburile cu tine?
Să nu mă mai suni,cu mine nu mai vorbești de mâine
Plânge-ți singur de milă,mă doare-n pulă poți să trăiești și ca un câine.

La ce pula mea să mă complic
Du-te la mami și tati că-ți dă ei supă la plic
Că eu cu tine nu mă mai implic
Și du-te dracu,că de jos nu te mai ridic!

Ți se pare ție că lumea e rea
Da tu ești mai fraer ca ea..
Tu mereu ai gânduri emo,stări aiurea
Și îți mai doresc,să mori strâns de gât cu o curea!

Și acum o să ți se fută creierii de atâta ură
Dragă domnule,să te fut în gură.
Și cine îmi citește versurile astea
O să zică că-s nebună,da coincid cu realitatea.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Aprilie 9, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

