>De-ale mele!

>Azi nu.Azi mă simt obligată să spun „bă sunt happy” deși nu e chiar așa.Dar vreau să mă simt happy.Poate că aș avea un singur motiv pentru care aș fi happy,și anume am vorbit la telefon cu o persoană îndrăgită de mine,și de care mi-a fost dor.Ăsta este singurul motiv pentru care mă simt happy.
Mă uit așa la lumea din jur și văd că majoritatea o ard fericiți eu de ce să nu o fac? Sunt fericită că în sfârșit sa trezit taicămiu din beție după 6 zile și acum nu mă mai freacă nimeni la căpățână.În ultima vreme nu prea mai am idei de posturi p-aci pe blog dar na încerc să mai public o tâmpenie o atenție ca să nu zică lumea că am dispărut din peisajul ăsta.
Mai sunt 3 luni până la ziua mea și o să se împlinească fix un an de la înființarea acestui blog,și o să scriu cam un post la fel ca primul de aici dedicat mie și o să fac asta în fiecare an ca să devină un obicei.Mă simt mândră de mine că am scris aici pentru sute de oameni care au citit cuvințel cu cuvințel,spunându-mi că fac o treabă bună și doar chestia asta m-a întărit și am continuat cu bloggăreala.Și e chestia aia când pui suflet în tot ce faci,e cam așa e și la mine.Când am vrut să mă despart de acest blog,simt că mă despărțeam de o parte din mine,din sufletul meu așa că m-am gândit eu mai bine și am zis lasă.Am foarte multe amintiri în el și nu cred că aș putea să îl închid și chiar dacă n-aș mai scrie l-aș lăsa online.
Acum lăsând asta la o parte,vreau să vină odată vara.Să mă bucur de căldura de afară,să mă plimb singură ca o nebună rătăcită prin acest oraș,să fiu doar eu,orașul și căștile cum zice și omu Praetor.
Și că tot se apropie acum paștele,cine știe când o să mai scriu eu pe aici,mă asigur zicându-vă un Paște fericit alături de cei dragi și să vină iepurașul cu o picătură de dragoste pentru voi pentru că e cel mai frumos lucru.

Până atunci vă las o piesă ca rămas bun..și fi-ți foarte atenți la versuri,s-ar putea să vă regăsiți 🙂

Nimeni Altu – Propria cale [live]
http://embed.trilulilu.ro/audio/kimish/2e3d4b1b180680.swf

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Aprilie 14, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

