Nu pleca!

Nu pot să te las să pleci,
Să te las să mă atingi cu mâini reci
Te iubesc mult deci,
Pentru mine ăsta e cel mai important meci.
Sufletul meu ar plânge dacă ar fi să pleci
Ai lăsa în mine zeci de mii de urme reci.
În sufletul meu ai lăsat deja multe amprente
Și simt că sentimentele tăle pentru mine nu sunt absente
Deși suntem la început,lângă tine am cele mai frumoase momente.
Nu vreau să cred că te-ai legat de mine,doar ca alta să te dezlege
Oare unde o să mă întorc eu,dacă tu ai alege
Să lași pe altcineva să te lege.
Mâna ta încă mă ține strâns
Nu îți dau drumul pentru că drumul nostru încă nu l-am parcurs.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Aprilie 28, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

