Cel mai frumos lucru

S-a întâmplat un lucru ce credeam că nu se va mai întâmpla vreodată.Sunt șocată,pur și simplu nu îmi vine să cred că am iubit pe cineva atât de mult încât acum am simțit din nou că mă leagă ceva de aceea persoană.Pot să spun că acum inima mea nu mai poartă doliu,că simt că cineva printre părinții mei mă iubește.Cineva care nu m-a uitat,printre toate lucrurile care au fost între noi.Cineva care regretă ce sa întâmplat cu noi doi,cineva care mi-a readus speranța în suflet.Care mi-a arătat că pot iubii,care mi-a arătat că mă merită,prin toate lucrurile astea la care nu mă așteptam niciodată.Mi-am dat seama și eu că am greșit,știu că am făcut-o dar amândoi suntem vinovați.Sunt vinovată pentru că am aruncat la gunoi o persoană bună,care m-a iubit,o persoană pe care l-a durut despărțirea atât de mult încât ajunsese să mă urască pentru asta.S-a ajuns la tot ce era mai rău,la ceartă,la nepăsare.Și el e vinovat pentru greșelile lui,și apreciez că a recunoscut asta,că a recunoscut că suntem vinovați amândoi.

Acum am speranța că o să repar tot ce am stricat,că o să am din nou cel mai prețios lucru pe care l-am avut mai demult,și dacă o să îl am din nou,o să îl țin strâns lângă mine și o să trec cu el prin toate problemele ce or să existe.Nu vreau decât să îmi înșir povestea pe câteva rânduri,să îmi înec aici aceste clipe de fericire.Să simt cum îmi bate inima tare,atunci când scriu așa cum îmi bate de fiecare dată mai ales când vine vorba să scriu despre o persoană dragă mie.Nu vreau să mă mai gândesc la nimic,decât la ce va urma între mine și aceea persoană.Să mă gândesc că or să fie clipe frumoase,care nu se vor mai termina niciodată pentru că de acum simt că vreau să merg cu aceea persoană până la capăt.Simt că m-a readus din nou cu picioarele pe pământ și simt că lângă el mi-e locul.

Și toate astea doar pentru că te iubesc din tot sufletul meu.

Și pentru că vreau să reparăm ce am stricat cândva.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Mai 4, 2011, in Posturi, Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Interesant , multi nu gasesc putere sa remedieze o relatie.. se lasa pierduti in cuvinte si vorbe si renunta , poate , la iubirea vieti lor. fa tot posibilul si fi fericita.

  2. asa e cand imi doresc ceva,cand iubesc,as da orice ca sa pot sa am din nou acel ceva…sa pot sa fiu din nou cu zambetul pe buze

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

