Drumul spre moarte

Sunt pregătită să rup lanțul vieții,

Să stau în curând dreaptă în fața morții

Să închid ochii liniștită punând capăt sorții

O să mor conștientă  că a-ți scăpat de mine cu toții.

Creierul meu e praf,prea dezorientat

Se luptă cu mine ca nebunul,zi de zi impacientat

Într-o bună zi o să cedeze,că se va simții amenințaț

De drumul spre moarte,se simte singur,și înveșmântat.

Materialul meu diabolic al minții de Dumnezeu mi-a fost inventat

Și dacă n-ar fi așa,tot cu gândirea mea bolnavă voi rămâne,neschimbat

O simplă încurajare,mă face să gândesc unde mi-este locul cu adevărat

Să sfârșesc la locul meu dat,unde trupul meu îmi va fi înmormântat.

Nu scriu aici să îmi plâng singură de milă,

Sunt conștientă că defapt sa terminat viața mea umilă,

Și acum regret,când îmi aduc aminte că îmi înecam sufletul într-o pastilă

Că istoria vieții mele,n-a fost decât un simplu test grilă.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Mai 12, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

