Cu pasiune

Cât ai vrea să mă privești în ochii verzi
Că începi să realizezi cât ești de fraier dacă îi pierzi
Ai vrea să îi privești până la amiezi…
Să dormi cu chipul ei în pat,și niciodată să n-o abandonezi.

Simți cum sub aerul poluat plutește dragostea
Și ai face orice s-o privești de sus din cer ca o stea
Adesea erai prea sus n-o puteai atinge,dar o privire îți ajungea
Și brusc când coborai lângă ea sufletul ți-l atingea.

În ochii ei se îneacă marea când o părăsești
Că ea pe tine te iubește,tu pe ea o iubești
Și-ar da și viața ca în ochii ei să citești
Iubirea sinceră ca dintr-o carte cu povești.

Sunt o simplă tânără adolescentină
Care visează la dragoste pură,pentru ea o adevărată rutină
Este un simplu sentiment care mereu mă anină
Că pentru dragoste,mă transform în asasină!

Sunt zeița sentimentelor din capul meu
Că ce-i frumos îi place și lui Dumnezeu
Vreau să mergem împreună până la apogeu
Ca doi nebuni să ne ținem de mână mereu.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Iunie 5, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

