Discursul propriu.

Sufletul meu zace pe un câmp plin cu flori,

Inima mea se pregătește de doliu

Vreau să plec,dar să iau cu mine câteva lucruri

Poate o să îmi iau niște poze,la care să mă holbez

Sau nu,mai bine nu…vreau să scap de amintiri

Știu că nu va merge așa,dar vreau să încerc.

Vreau să plec pe o insulă departe,

Unde eu să fiu singură,

Să nu dau peste nimeni…

Să mă plimb zilnic ca o nebună rătăcită,

Fără să pot să știu dacă am mai trecut prin acele locuri.

Nu vreau să mai știu cine sunt,dacă o să mai zâmbesc

Sau dacă o să mai vărs vreo lacrimă.

Cred că cel mai important lucru pentru mine

A fost să îmi fie cineva aproape,care să mă susțină

Poate că aș fi putut să îmi doresc mai mult,

Dar nu am vrut decât atât.

Și poate dacă o să plec departe

Oamenii or să se mai schimbe între timp,

Poate în bine,sau poate în rău

Asta depinde de fiecare în parte.

Însă îmi doresc să pot să visez de acolo de departe,poate din rai

La schimbările suferite pe pământ.

Să pot să îmi păzesc persoanele dragi

Și să pot să le dau palme celor care mi-au făcut rău.

Vreau  să fiu un înger bun și vreau să primesc șansa

De a oferii câteva palme pentru cei care merită.

Și poate pentru voi asta e o tâmpenie,

Dar pentru mine nu e.

Pentru că mereu am pus suflet în tot ce am scris aici

Și mereu mi-am vărsat o lacrimă de fericire sau tristețe

La fiecare post lăsat aici.

Pentru că m-am maturizat prea repede,

Ca să pot să mai iau majoritatea lucrurilor în glumă…

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Iunie 9, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

