Condoleante…

Cam cât de greu crezi că este sufletul meu? De ce ești așa,de ce mereu întrebarea e asta? Ce să fac,crezi că doar tu suferi? Crezi că eu n-am probleme,crezi că mi-e ușor? Și oare de ce m-am schimbat așa? Poate pentru că mi-a fost luată cea mai importantă persoană din viața mea? Și aceea persoană erai tu! Erai cel care mi-era alături,zi de zi! Cel care mă făcea să zâmbesc,cel care îmi injecta sufletul cu fericire! Acum nu sunt decât răni și multe cicatrici,amintiri și momente în memoriam.Dar eu îți cer iertare și îți mulțumesc pt tot,pentru că știu că orice om iubește,orice om greșește și orice om suferă.Și am trecut prin aceste etape.De data asta m-am săturat să lupt.Nu mai vreau să lupt,pentru că nu îmi e de folos.Mi-e mai ușor să zâmbesc fals și să îmi spun că am uitat tot,chiar dacă inima mea spune cu totul altceva.Nu mai vreau decât să fac următorul pas,și o să îl fac.O să fie pasul spre singurătate și ură,spre tristețe și lacrimi,spre sfârșit de drum sau început.Vreau să cred că am un caracter de piatră,și o inimă de fier.Și nu o să se mai poată apropia nimeni de mine.Nu o să mai știu ce e dragostea un timp îndelungat,așa cum am m-ai făcut-o acum ceva timp.O să fiu puternică și o să îmi vindec rănile,și o să uit experiențele nasoale din viața mea.O să uit toți „prietenii” mei,și orice lacrimă pe care am vărsat-o și promit că nu o să mai îmi pese de nimeni.
Cred că e de ajuns cu postul ăsta,pe care l-am scris tot cu lacrimi în ochi pentru că de data asta sufletul meu e în doliu și pute-ți să-mi spune-ți condoleanțe [asta doar dacă vreți].

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Iunie 10, 2011, in Posturi, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Mda … Domnișoară. dacă am intuit bine, remarc la d-voastră o atitudine de înțeles. Post-ul d-voastră aduce puțin a delirium tremenes (nu o luați chiar ad literam), doream sa vă transmit că deja ați trecut de acea disperare ulterioară eșecului. Sunteți resemnată cu ceea ce sunteți și ceea ce v-a rămas după. Nu este prima dată când treceți prin asta după câte am înțeles, deci ar trebui să fie mai simplu. Sunt convins că veți merge înainte și că veți avea parte și de ceea ce este bun în suferință. percepeți această stare ca o purificare. Nu doresc să vă dau lecții de viață, doar să vă spun că ar fi păcat să vă aplecații prea mult asupra urii și disprețului vis-a-vis de ceea ce vă pot oferi semenii. Fiți mai detașată, mai liberă, substituiți golul din suflet cu artele sau ceea ce vă place fără să vă intereseze la ce v-ați condamnat d-voastră. Faceți foarte bine că defulați acest venin care v-a acaparat, dar sunt convins că curând, mai curând decât sperați sau credeți veți fi mult mai bine, dorită, adulată și iertată pentru farmecul cu care veți seduce astă lume începând de mâine.
    Reverență.

    • Am citit foarte atent comentariul d-voastră și pot să spun că m-a încurajat foarte mult .Am scris exact ce am simțit în momentul ăla,un moment de chin pentru mine deoarece o persoană dragă mie,sau cea mai dragă a ieșit din viața mea complet,iar pe mine chestia asta mă aduce într-o stare foarte proastă.Pot să spun că mă doare prea tare…ca să mai am vreun cuvânt în privința asta,și știu sigur că și după palma asta o să mă schimb,o să fiu mai rece,o să iubesc mai greu pentru că așa am făcut mereu.Dacă reușesc să mă rănesc cu ceva,mă izolez complet,încerc să evit acel lucru.Știu că o să trec peste dar nu definitiv,adică o să uit nu o să mă mai gândesc zi de zi,dar tot o să îmi amintesc de aceea persoană care pentru mine a fost un ca un înger păzitor.

      • Scuze pentru lipsa de modestie (ceea ce nu este cazul, doresc doar sa ma fac util) cititi doart textele din pagina mea de la categoria afect vs ratiune si veti intelege mai multe. Va doresc cele bune.
        Reverente,
        Florin.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

