Mediu Jegos

Totu-i nasol în jur
Deaia la fiecare cuvânt înjur
Sunt singură,mă uit de jur împrejur
Și văd niște oameni cu care trebui să fi dur.

 

Viața-i mai futută ca o târfă
Și reține frate,asta nu-i o bârfă
Nu te uita înapoi mergi mândru înainte
Și ai încredere,în ale tale cuvinte.

 

Nu-i plăcut să îți descrii viitorul
Acum nu mai e plăcut nici să recunoști adevărul,
M-am săturat să beau,ca apoi să sparg paharul
Și m-am plictisit,să aleg soarta cu zarul.

 

Acum fericirea nu mai e scopul
Că banul face jocul,
Aș vrea dacă aș putea să schimb locul
Să mă mut undeva,unde dragostea e focul.

 

 

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Iunie 19, 2011, in Poezii, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

