Asta e pentru cei ca mine,si cei ca tine

N-am mai scris de ceva timp pe blog,poate pentru că am și eu dreptul la pauză,c-o fi una că-s mai multe asta rămâne de văzut.Ce să spun că momentan lucrez la poezii noi,și încerc să-mi stabilesc o temă pentru „viitoarea” mea carte.
În rest despre mine ce să zic,mă lupt să supraviețuiesc așa cum face toată lumea…că mi-o fi mai bine că mai rău dar supraviețuiesc.Să zicem că nu sunt atât de bine precum par,dar vreau să cred că mi-e bine.Poate ați citit ultimele poezii și ați văzut că vorbesc despre o prietenie pe care am pierdut-o.De obicei scriu poeziile ca să încerc să transmit ceva prin ele,uneori din imaginație,alteori prin trăirile mele personale dar eu cred că în fiecare transmit ceva.
Din punctul ăsta de vedere,sincer chiar nu mă simt bine dar o să trec eu și peste asta pentru că sunt o luptătoare.Poate pentru voi nu înseamnă nimic,ba chiar poate chiar râdeți dar eu știu ce simt,și știu cum e să pierd un lucru.Mai mereu pierd,defapt de când mă știu pierd lucruri,persoane dragi și multe altele.Și asta face parte dintr-un om.Alteori pierzi,rareori câștigi și totuși mergi până la capăt.Unii sunt obișnuiți să câștige și când pierd ceva le este foarte greu,alții mai mereu pierd și sunt obișnuiți cu asta,iar când câștigă ceva e raiul pe pământ.Și cred că este mult mai bine să te lupți să treci peste,să fi puternic,decât să fi mereu obișnuit să ai,să visezi la lucruri și să cumperi totul cu bani.
În fine.Ce să spun,aștept ce-o să vină!Iar pentru voi,ce să zic… multă baftă.

About Delirique

"Blogging is like sex. You can’t fake it. You can’t fake passion. You can’t fake wanting to engage with the public. If you do, it will ultimately be an unsatisfying experience for both the blogger and their readers"

Posted on Iunie 20, 2011, in Posturi, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Cristina Florea ♥

Eu când tac, scriu.

Blogu' Lu' Asteri

La intrebarea "Dragoste sau Frica?" raspunsul este frica pentru cei mai multi dintre noi care urasc tot ce nu inteleg si accepta cu bratele deschise tot ce trebuie sa refuze cu strictete. Eu incerc sa ma schimb,tu ce vei face?

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

Mirosul Vietii Mele

it smells like a book

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

